Läggedax meeen skriver lite först =)

GLAD idag!

Elwis gick så fint idag =)
Han har stått i 2 dagar så förväntade ett laddat krutpaket men så var han bara pigg ;)
Lyssnade fint och gick på framåt m kliv.
Ser framåt nästa Susan träning!!
Skulle eg träna imon meeen så vara jag hos Broman och fixade ryggen idag
 så det blir nog longering på han imon.
Jag bangar sällan ridning men nu känns ryggen öm så soffan känns helt ok ;)

Just nu funkar lektionshästarna så fint...
Blir så stolt över dom!
Snälla, fina, duktiga, tålmodiga.
Handen på hjärtat så betyder dom enormt mkt för mig,
ingen (bra?) ridlärare utan bra hästar <3

Till helgen är det en del som sker men
ser fram emot julstök och mys med mina goa barn och min fästman (!!!),
vill baka och pynta...ska försöka bli bullmamma ;)

Bara 4 veckor kvar till jul exakt idag, tiden går fort...

Till jul kommer Anna hem och börjar jobba igen, ska bli najs att hon kommer hem.
Vi kan dela lite ansvar och jobb, blir till tider mkt på en person och jag får minnesblackouter av stress till tider....

Efter jul kommer jag vara lite tjänstledig för att jobba på ett annat stall.
Fick en fråga om att komma dit och jobba och det kändes riktigt roligt att bli tillfrågad samt kul och utvecklande =)

Näe dax att hoppa i säng!
Skönt att det snart är helg för sömnen är lite eftersatt =)

Sov gott!

Sabina - å vad jag gillar vädret +6 grader, yeey!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0