bitter!

Vill du läsa en glad blogg?

Byt t ngn annan för jag sprider ingen glädje om dagen.

Mest bitter. Å arg.
Å arg för att jag vet inte varför jag är arg?
Rätt meninglöst. Tidspill, ännu värre i min mening.
Ledsen för att jag är sur, tvär, lättretad mot dom jag är mest glad i.
Dom förtjänar en bättre sambo, mamma, vän och familj.

Vill bara dra ner rullgardinen och sova bort värken.
Det går inte. Tyvärr är jag ju sådan att antingen sover jag lite 5-6 t natt eller hamnar i koma.
Sov länge härom natten, vaknade m helt obefogad baksmällehuvudvärk.
Så nej tack, ingen mer långsömn.

Drömmer mkt konstiga drömmar.
Om personer, konstiga händelser...men det är väl huvudets sätt att bearbeta det som sker?
Olika varje natt, med mkt drama.
Sliten när jag vaknar är ett jobbigt sätt att starta dagen.

Får allvarligt ta och skärpa till mig kommande veckan,
har 7helsikes mkt att göra/ro i land så funkar ju inte att halta runt på detta vis.

Har 3 sista dagarna;
- varit på hoppträning m Elwis, duktig för att hoppa på träning 4e gg, snabb i fötterna =)
- haft husvisning. Bra då blev i varje fall huset städat...julen ut o hej då!
- tänkt massa på Smirre (fan...huvudvärk...igen...)
- varit i valfjället m familjen och dom åkte pulka så gott det gick. Jag gillar mest grilla korv......
- varit massa hemma och bara varit hemma...helt ok det oxå.
Kändes som jag gjort massa men det hade jag visst inte ändå?

God kort natt...
S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0