..............

ja. vad ska man säga nu då....

veckan som varit har varit riktigt bra å jag har varit sååå glad

barnen har varit snälla o goa om än busiga.....
ridskolan har startat - me like
nya jobbet är riktigt, riktigt roligt
elwis har gått jättebra
erf har köpt ivory å max

plus framtidsplaner!!!

å jag tyckte att livet var bra =)

tills 15,30 igår då jag halkade på trappan på vår ingången t vårt hus....
vevande till med armen och landade platt.
resultat arm ur led (vänster såklart som jag har opererat 2 ggr!!!!! för att detta inte ska ske) o en del blåmärken.
fatta m en gång att detta var ju inte bra

så fick ringa in mamma o papppa så vi åkte t akuten
d*la ont gjorde det, tror faktiskt värre än föda barn....jag är såå mesig m smärta!
tillslut fick jag smärtstillade och det var väldigt uppskattat,
efter lite om och men fick jag bli röntgad o fick mer smärtstillade men dom bet si så där.
sen blev det narkos å armen på plats.
 hemma ca 23 lätt groggy.

så idag blir det att ta det lugnt...å planera om planerna.

Sabina - linavägens enarmade bandit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0